Нестандартні форми проведення занять, які я застосовую

 

Робота з учнями

1.     Створення  «Сторінки психолога» для всіх паралелей класів на Google Classroom для роботи з учнями під час навчання з використанням дистанційних технологій.

https://classroom.google.com/h

2.     Проведення занять психологічного гуртка «Точка зору» з використанням  програми  ZOOM

3.     Заняття-змагання у малих групах в рамках курсу логіки з учнями 2-3 кл.






4.    Використання моделі «Перевернутий клас» під час проведення занять з ученицями-учасницями психологічного гуртка «Точка зору». Принцип навчання полягає у тому, що засвоєння нового матеріалу учнями відбувається вдома, а під час роботи у класі відпрацьовуються практичні вправи. 

5. Виступи агітбригад учнів - членів гуртка на тематичному тижні 

Переглянути тут

Робота з батьками

1. Батьківські збори з використанням  програми  ZOOM 


  

2. Тренінг з обміну досвідом для батьківської громадськості «Профілактика конфліктних взаємин в учнівському середовищі»

 Переглянути тут

3. Батьківський клуб «Щаслива родина» з проблемної теми з проведенням майстер-класів для батьків

Переглянути тут 

4. Загальношкільні конференції , виступи з використанням мультимедійних технологій. 





Робота з учителями

1.     Флеш-тренінг в основі якого лежить обговорення нововведень та обмін досвідом, майстерністю між колегами, розширення кругозору.


Переглянути тут 


2. Психолого-педагогічний брейнстормінг це нестандартна форма роботи, яка дає можливість виявити загальну ерудицію вчителів, являє собою різновид дискусії, це змагання різних методичних ідей реалізації однієї і тієї ж самої проблеми. Сприяє максимальному включенню членів колективу у спільну роботу по підвищенню теоретичного та практичного рівнів фахової майстерності.

Переглянути фото

Переглянути фото 

3. Тренінг для учителів та учнів (забезпечує групову творчу роботу всіх учасників)

Переглянути тут




Немає коментарів:

Дописати коментар